středa 30. listopadu 2016

takové jsem ještě neviděla

určitě si pamatujete
jak jsem vloni touhle dobou byla pěkně vykulená
když mi přišlo psaní od neznámé paní z Německa
psala mi tenkrát jakási babička
a psala mi moc hezky

viz tady :

psala o tom
jak náhodou našla můj blog
a od té doby na něj každý den chodí
a že už ani nemůže dospat
co tam ráno nového pěkného najde
a z čeho se bude zas moc těšit Smějící se

odepsala jsem ji
a od té doby si píšeme

no a včera mi od ní zas přišlo psaní


divila jsem se proč tak brzy před vánocema

a víte proč
ono mi od ní přišlo
krásné
moc krásné přáníčko
ale co přáníčko
on to je adventní kalendář Mrkající



a já si tak na něm budu moc každý den otvírat okénko
a budu tak jako ona
každé ráno se budu moc těšit
jaký pěkný obrázek tam bude na mě čekat Smějící se
však už zítra začnu


a nejen já zítra začnu
začneme tady všechny pěkně spolu otvírat tu moji vánoční truhličku
a já se budu snažit
aby to bylo pro vás tak milé jako jsem to měla milé s tím dopisem včera já ♥

a mně teď nezbývá napasat nic jiného než tohle co jsem psala už i vloni


Viele danke Brunhilda ♥ ♥


a vám všem přeju moc krásný den
a já se pak určitě ještě moc ráda ozvu
a u nás mrzne až praští Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)