pondělí 28. listopadu 2016

když můžu na chvíli ven

dneska se mi to dopoledne povedlo
měla jsem povolených 15 minut
bez klekání a lehání na zem
ach jo
copak to jde fotit jen za stoje

šlo
a navíc jsem domů došla ještě dřív než jsem musela
tam vám byla zima
mrzlo a fučelo
já vím Krakonoš asi zrovna provětrával komůrky se sněhem, mrazem a větrem Smějící se

a tak honem něco povyfotit
a pěkně domů do tepla Usmívající se
















ještě jsem se ale vrátila na chvilenku ven
stejně tak jako v sobotu na zahradě
byla jsem i u nás před domem nasypat ptáčků do budky
aby i oni si měli co pozobat Smějící se


mějte moc krásné odpoledne
a moc děkuju všem co se jim podaří napsat komentář Smějící se
zatímco mně to nejde
pořád to hodně zlobí

jo a mám konečně zas úplně novou anketu - uklízecí


vzkaz pro Drahušku - určitě ano

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)