neděle 30. října 2016

Vánoční háčkované vločky - díl 2.

a jsme tu s dalším vánočním šmodrcháním vloček Smějící se


dneska budeme pokračovat vločkou co jsem vám ukázala už naposled
je to zas úplně jednoduché šmodrchání
myslím, že tuhle vločku jsme dělala už i vloni
a úplně jsem vám ji pka zapomněla ukázat Smějící se


a jak už jsem vám i psala
když jsem vám ji malinko už tuhle ukázala
přišla mi taková smutná vedle těch větších parádních vloček
a tak jsem ji maliko ozdobila korálkama Smějící se






a tady máte návod
snad bude trochu viditelný
měla jsem ho složený ve svém sešitu s návodama a tak je takový trochu pomuchlaný
ale už jsem to napravila

koupila jsem si velký sešit
a do něj všechny ty šmodrchací návody vystříhala a nalepila
a je to
sešit je skoro plný
a tak musím pro další Usmívající se





a my dneska plánuje strávit celé odpoledne pěkně venku Smějící se

nejhdřív jsme mysleli
že půjdeme pouštět draka
kterýho jsme si už asi před měsícem koupili
a marně čekali na vitr
včera foukal a to docela dost
jenže to jsme zas nemohli my Úžasný

ale to pouštění má háček
není kdo by ho pouštěl
naši jsou celý takový nějaký po tom všem " rozlámaní "
já to neumím
a Barčí no jéjej
i když tedavapadá hodně nevinně


tak té dát draka
tak to by teda dopadlo nevalně Smějící se
a my už bychom během chvíle určitě neměli co pouštět


a tak pojedeme na zahradu hrabat listí
a že ho tam teda po včerejšká máme
večer jsme tam byli zapálit svíčku Barušce nebíčkový
a měli jsme pocit
že všechno listí z kopce nad námi vitr nafoukal právě k nám Smějící se

a taky mám pro vás další recept
a samozřejmě i další vločky
tak se máte zas na co těšit

a vy mějte prima neděli a já se vám pak za ozvu


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)