pátek 30. září 2016

asi už poslední

fotky jiřinek se sluníčkem vám dneska ukážu Smějící se

sluníčko nám odpoledne na zahradu už moc nejde
už je docela nízko a schovává se tak za kopec
a to mě pak nebaví fotit kytičky bez sluníčka

a tak když dopoledne si potřeboval taťka zajet do sklepa na chatu pro nějaký vercajk
tak jsem jela s ním

a to právě ještě sluníčko nestihlo dojít ke kopci
a svítili ještě i na jiřinky
a to bylo něco pro mě a pro fanouše


od zítra má začít pršet
a pak v týdnu můžou být už i nějaké ranní mrazíky
a to bude s jiřinkama šmitec Úžasný


a tak tady máte proto asi ty letošní poslední
je to ale škoda
protože pořád ještě kvetou jak o závod
a i poupátek mají pořád ještě dost Smějící se











jiřinky nám kvetou v dolní části zahrady

a té horní teď na podzim vévodí všemožné drobné chryzantémky Smějící se
jak ty nízké
tak i ty hodně vysoké
ty bílý tady vepředu jsou velké jako já Úžasný


a to je teď ode mne vše
a zítra vám ukážu
co vše jsme dneska na zahradě sklízeli Smějící se

a u nás je už zataženo a úplně mrtvo
a vypadá to
že bude pršet coby dup Smějící se

a já jdu přemýšlet nad novou anketou

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)