neděle 28. srpna 2016

včelka

tu jsem fotila včera večer na zahradě
ale moc mi to nešlo
ona byla úplně celá celičká obalená pylem
a úplně mi tak splývala se střapatkou
nakonec se povedla jen tahle jediná fotka
kdy se mi postavila trochu víc z boku Smějící se


a taky jsem se snažila fotit trochu už i podzim
myslím ten k snědku co máme na zahradě Smějící se






a taky máme doma novou " koloběhnu "
protože ta stará se nám rozbila
no ona se nerozbila sama
ale o tom Vám napíšu pak víc Úžasný
té jsem tak trochu do šrotu pomohla já
ale určitě né naschvál
jen jsem asi zbarala víc než je zdrávo Smějící se

a já dneska dodělám to nové záhlaví
pořád to není ono podle mých představ
a v noci už se mi na tom pak nechtělo už víc dělat

a taky mám vymyšlenou novou anketu
a tak víte co já ji dám zrovna

a u nás teda nosí brýle na blízko mamina i taťka
a s taťkou to je tak
že pořád ty svoje hledá
a tak bere ty mamčiny
a nejednou se stalo
že odjel s růžovýme brýlema na hlavě do práce
ještě že teď je doma
a tak se nám přestaly brýle ztrácet
kdoví čím to asi bude Úžasný

a vy se mějte moc prima
a já vám zas napíšu
ale ještě se budu střídat chvíli s maminou jo

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)