neděle 28. srpna 2016

tak jsem lozila po skříni

abych si sundala kytku
a trochu si vyhrála s jejím focením

takže jsem udělala asi 100 fotek
kytku vrátila zas nahoru na skříň
a těšila se na fotky Smějící se

myslela jsem
že mi sluníčko dobře při focení posloužilo
ale prdlajs Úžasný

něco po půl páté bylo ještě tak moc silné
že fotky nebyly vůbec k ničemu

a tak zas znova na židli
kytku sundat znova
a fotit jinak

no jo,
pořád se mám toho ještě hooodně moc co učit

a to už se ježíšek ptal
jestli bych nechtěla o něco lepšího fanouše
ale to já nechci
s tímhle jsem si ještě zas tak moc neužila
a tak si ještě rok na toho jeho bráchu počkám


teď už jsem jakžtakž s fotkama spokojená Smějící se

i když asi bych to udělala ještě malinko jinak
ale mně už se na tu skříň fakt nechtělo lozit znova









no dobře
a ještě se vás na něco zeptám Líbající

již nějaký čas - delší čas
mám cosi v počítači a neustále na tom pracuji
je tam kus mého brebentění, nějaké mamčino retro vzpomínání, šmodrchání a i pár receptů
a samozřejmě ke všemu fotky
a pořád nemám tak nějak odvahu do toho jít
i když nabídku jsem dostala už někdy vloni a ta teda pořád platí

vy byste měli o něco takového zájem
uf a je to venku Líbající

tak a já se jdu někam červenat

a vy mějte moc hezký zbytek dne

a my jedeme do remízků luk a hájů se malinko projít
a i něco samozřejmě že vyfotit

a levadule
tak se nám úplně pomátla
myslím ta
co jsme nově sázeli vloni na podzim do nového záhonu
a kvete jak o závod

a stejně i kvete i ta
co jsme měli ve velkém květináči na schodech
Dájo, konečně po tebe budeme mít nějakou hezčí
ta letní nám nějak divně seschla , potvora jedna Smějící se


a taky vám ještě pak musím napsat o tom
jak jsem zrušila tu naší koloběhnu Smějící se

koukám
že mamina se ke slovu asi jen tak nedostane
když teď píšu tímhle tempem

ale o to se nebojím
ona se ta naše Amazonka umí o slovo přihlásit tak pěkně po svém Smějící se

tak jo
a ahoj

a udělala jsem Vám tady pod článkem malou anketu o tom mém tvoření
když kliknete na komentáře
tak ji uvidíte
jen výsledek hlasování uvidíte až po vašem hlasování


a Dorko moc děkujeme ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)