čtvrtek 30. června 2016

Levandulové potěšení

slíbila jsem vám ukázat
jakou levandulovou radost jsme s taťkou udělali mamině k svátku Smějící se

taťka moc chtěl kytičku vázanou z levandule s růžiček
no nikde ji nesehnal
a ani mu ji nikde neuvázali
ale to neva
poradil si naprosto parádně

a tak mamina dostala nejen růžičky
ale i kytičky
vůbec nevím co jsou zač
ale barvou hodně připomínají levanduli

a radost udělaly hodně velkou ♥









a když teda nesehnal kytičku z levadule
tak mamině ještě jednu rostlou levaduli koupil
a ta dnešní pro změnu nebyla v pekáčku
ale v kyblíku Mrkající





a protože mamina je hoodně čajová
a pije je studený i v létě
tak jsem měla jasno co jí koupím já

velkou zásobu čajů a to přímo levadulových jsem jí vybrala ♥
no a jak naši maminu znám
tak po prázdninách z nich nebude mít už ani jeden Smějící se






a ještě jsem pro maminu sehnala levandulový krém na ruce Smějící se



Štěstí je,

když jsou všichni tvoji blízcí zdraví.

Všechno ostatní se dá spravit,

vyhodit,

koupit

a zapomenout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)