úterý 31. května 2016

s hlavou v oblacích

jsem dneska chodila Smějící se

ale nebojte chodila jsem tak asi jen hodinu
a to ne proto
že bych byla nafoukaná
ale proto
že jsem pro vás zas malinko fotila ve městě Smějící se


tak se pojďte se mnou k nám do města mrknou
ale vy už hlavu zvedat nemusíte
nebojte Usmívající se


tohle je naše pošta




kostel,
ale ten už znáte Smějící se



a tohle jsou původní hradby
/ samozřejmě už několikrát opravované/

a původně vedly kolem celého dnešního náměstí
tenkrát naše město bylo jen tak malé jako dnešní náměstí a hradby byly na ochranu a to nejen proti nájezníkům
ale i proti ohni
to aby ho nikdo nevypálil
protože v té době bylo žhářství tady po okolí hodně časté Úžasný

dnes z hradem zbyla si už jen jedna třetina



a tenhle dům patří VZP
a naši se zlobí
že pojišťovna nemá na to aby platila léčbu mnoha nemocným
ale na to
aby měli jeden z nejhezčích starých domů ve městě mají
a ten provoz v něm taky asi nebude nijak levný Zamračený






a tady už jsme jen pár kroků od náměstí
a v tom domě včele jak má tři okna nad sebou
tak tam bydlí známý trutnovský chirurg
a jeho paní byla učitelka a učila maminu
a když mamina chodila do osmičky a do devítky
tak jim právě do toho bytu chodila hlídat jejich děti
a tak vím jak ten byt je zvláštní a krásný Smějící se



a už jsme na náměstí

a tohle jsou hradby staré radnice Usmívající se
i s městským znakem





a stará lékárna na náměstí
taky by se vám líbilo bydlet v tom okénku
mě jo
jenže ty schody nahoru ty asi budou co
a že jich asi bude Smějící se
ale stjně to tam musí být takové zvlášní, hezké




a máme nové lampy na náměstí
tyhle velké a vysoké jsou 4
a pak je ještě několik menších Smějící se



a tenhle dům s andělíčkama mám taky moc ráda
dole jsou dva malé obchůdky a jinak jsou v něm byty Smějící se




a teď už nebudeme koukat jen nahoru

ale mrknem na reklamní " poutač" našeho oblíbeného obchůdku

tady si mamina kupuje veškeré kameninové nádobí co máme na chatě
a nejen to
většinu hrníčků a misek co máme doma jsme koupily taky tady Smějící se

a i dárečky a různé čaje a medovinky a jiné jedlé dárky kupujeme taky právě tu






a ráno jsem měla velký štěstí
že mi na moje focení svítilo sluníčko
a jako luxus mi za pozadí bylo dopřáno krásné modré nebe Smějící se

protože i když to tak ještě před chvílí nevypadalo
tak stal se zázrak
a nám tu prší a i trochu bouří

už to bylo potřeba
však když jsme šly po ránu kolem řeky
tak i tu jsem vám vyfotila

a jak samy vidíte
tak ani v řece nemáme už vody nazbyt Úžasný



a vy se mějte moc prima
a já si jdu užívat toho
jak nám déšť bubnuje do oken Smějící se



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)