sobota 28. listopadu 2015

malá modelka

je ta naše malá Mrkající

zatímco minulý týden se vám předvedla se slušivé červené

tak dnes si ven vyběhla v modré Smějící se
jen koukám, že rolák místo ven měla ohrnutý dovnitř
no příště muslím víc dohlédnout jak se před focením oblékne Úžasný



a tenhle její postoj mám moc ráda
dneska ho používala ve chvíli
kdy pozorovala ptáčky co nám lítali do budky na semínka Smějící se
pokoušela se je i honit
ale marně
byli vždy rychlejší jak ona
akorát co se dneska nově naučila
tak poprvé zmákla sama nahoru schody na verandu
a pak i šupem dolů Úžasný


a víte co teď jdeme s taťkou dělat
přidělávat světýlka ven na okno Smějící se
a mamina si už vaří omáčku na zítra
a Baruška spokojeně chrní na gauči
a asi se ji zdá o těch ptáčkách co dnes honila ale nedohonila Smějící se

a my jsme dnes už na chatě adventně svítili
věneček doma zapálíme až zítra
až začne v televizi adventní koncert
děláme to tak každý rok
ale na chatě jsem si tuhle svíčku zapálili už dnes
to abychom si to pěkně užili Smějící se

a my už jdeme na ty okna
to abychom to v pohodě stihli do star dance
a fotek mám po dnešku hodně
a tak je spravedlivě podělím mezi vás a Meteopress Smějící se

a jedna z mamčiných růžiček
co neostříhala a nechala mě na focení


mějte moc prima večer
a když to stihnu
tak se ještě ozvu
a vloček už mám 11 Mrkající


a dnes vylétla do světa další moje vlaštovka tady :



Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)