neděle 5. července 2015

nemohla jsem dřív

moc mě mrzí
že jsem vám nemohla psát
nešlo to , opravdu Plačící

on tehle článek je teď doslova vymodlený a dá se říct i vybrečený

jsme všichni v naprostém pořádku
a užíváme léta
sic mamina s taťkou hodně pracovně
ale pořád nám ještě zbývají volné pozdní večery
a ty s radostí trávíme na zahradě

no a od čtvrtka od večera jsme na chatě
včera večer jsme teda jeli spát domů
nešlo tady být přes noc
nahoře v ložnicích bylo ještě večer v devět 31 stupňů Úžasný
no a v tom bychom se fakt nevyspali
ale už jsme zas tu na zahradě

a proč jsme vám nemohla psát
to je těžké
lidská závist a zloba jsou hrozné lidské vlastnosti
a o to víc mě mrzí
že takový je i někdo kdo zná můj blog
nakonec co došlo tak daleko
že víc jak týden jsem sem nesměla Překvapený
a to ještě asi není všechno

takže nebojte
jsme fakt v pořádku
jen jsme museli podniknout kroky
aby ten někdo už neměl šanci dál ubližovat a škodit

a naše malá
tal ta v pohodě bez strachu zvládá koupání a vůbec všechny radovánky léta
jo a už nemá tři zoubky
a naopak ji začíná narůstat světlá delší srst
na zadku už je hodně světlá
ale blůondýna z ní nebude
to určitě ne Smějící se

a protože nesmím být moc dlouho připojená
tak už musím končit
a jen co zas budu moc
tak se ozvu
ani nevíte jak moc mi chybíte Mrkající


a tahle je pro vás všechny co jste na nás myslely a měly o nás starost Smějící se

dnes se neloučím sama
ale posílám moc pozdravů i od našich Usmívající se
užíjevete po svém ty horké dny plné sluníčka a ahoj

a ani to záhlaví není mým dílem
to se jen někdo cizí snažil dělat co neměl
jen co to půjde a já budu moc
tak ho předělám pěkně po svém Nerozhodný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)