středa 29. července 2015

Lněná háčkovaná dečka

tak konečně po dlouhatááánské době jsem něco ušmodrchala malým háčkem Smějící se

od jara se mi to pořád nějak vyhýbalo
nejdřív Baruška stonala a pak nám odešla
a mně jakoby všechno přestalo bavit
a v ničem jsem neviděla smysl Úžasný
a tak i na háček jsem zanevřela

jenže pak se k nám přikulila naše malá čurybrková
a tak nějak pomalu zase dny dostávaly víc a víc slunečních paprsků
i když zrovna venku žádné nebyly

no jenže aby to nebylo tak jednoduché
tak si mi pak zas dost nafest připomnělo tamto Úžasný
a se šmodrcháním byl konec
to ne že bych nechtěla
ale pro tentokrát mě hodně zlobily ruce
byla jsem ráda, že aspoň s fanoušem jsme si nějak poradila
i když ze začátku jsme většinu fotek házela do koše
protože byla rozmazané

takže všechno chce svůj čas Úžasný
a já se přes maxi háček a šmodrchání velkého polštáře pomalu prokousala
až k dnešku
kdy vám konečně můžu ukázat to na co jste hodně dlouho čekaly
a jsem za to fakt ráda


takže mamčina nová dečka do kuchyně na okénko


jak už jsme psala přízi si mamina vybírala sama
já kolem téhle příze chodila a je fakt
že nikdy by mě nenapadlo ji koupit
no a mamině padla do oka a tak ji koupila Smějící se

jmenuje se ALIZE BODRUM
je to směs lnu a polyesteru
mamina si ji teda koupila v přírodní barvě - barvě lnu
ale mají ji i různě barevnou
je v klubíčkách po 100 g a ty mají návin 280 m
a u nás klubíčko stojí 80 korun
a nečekaně dobře se z ní háčkovalo

celá je ušmodrchaná z krátkých sloupků
a kolem jejích tří stran jsem pak udělala " okýnka" z dlouhých sloupků
a nakonec to celé obháčkovala zas krátkýma sloukama
to vše Smějící se



a dečku si mamina vybrala podle těch co jsem už několikrát šmodrchala
chtěla něco pevnějšího na vzorek střídmějšího
a tak padla volba právě na podobnou téhle Smějící se



a když už jsme byla u toho šmodrchání
tak klobouček dostala i jedna z mnoha skleničkových svíček co jsme včera koupily v akci v Jysku
klobouček jsme na ní uvázala provázkem Mrkající



a stejným provázkem jsem ozdobila i minikvětináč s kytičkou
/ mimochodem je živá a je to nějaký zakrslý druh jazyků a měla by růst jen minimálně, tak uvidíme/

a protože jsme zatížená na berušky
tak celé jsem to s nima ozdobila
no však mě znáte Smějící se


no a já jdu na tu záclonku

a navečer jedeme na zahradu
a mě čeká trhání rybízu
ale však víte, že mě to baví
a z rybízu bude právě naše zítřejší pečení
a to koláč s rybízem a kokosem S vyplazeným jazykem

a dnešní oběd
tak to jsme se nacpala
byly pěčený brambory a kari placičky z kuřecího masa
tahle porce je teda taťkova
a když jsem to fotila, tak se taťka smál
že dřív než co začne jíst
tak část republiky uvidí co má k obědu a on zatím nic nemá Smějící se
ale to se spletl, vždyť to dávám teprve až teď

moje a mamčina porce byla poloviční


a já jdu teda na tu záclonku

a vy mějte moc krásné odpoledne
a když to stihnu, tak vám dnes ještě jednou písnu
takový postřeh o naší malé Barušce

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)