pondělí 1. června 2015

tak už snad

tak už snad je vše tak jak mám být

a já tak budu moc psát své plánované dva články denně Smějící se

ne nebojte nestávkuju
ale tak se to nějak sešlo
že dřív jsem psát nemohla

v sobotu jsme měli na chatě návštěvu
večer jsme pak nějak usnuli dřív než bylo v plánu
včera jsem s taťkou ještě dopledne vozila nějaký věci z domova na chatu
pak jsme zas odpoledne hlídala BArušku
a navečer mi dělalo docela problém se k sobě na blog přihlásit
a tak jsem se na to popravdě pak už " vyprdla"

a večer jsme pak jeli spát domů

a dnes nám dělají teda ty stoupačky doma
a tak nám neteče voda a ani na záchod nemůžem Úžasný
a byt máme od rána otevřený
a tak dělám u nás doma vrátnou
no a tak tu musíme být a hlídat byt

mezitím zajeli naši s Baruškou na další očkování
a pak ještě odvezli nákup ,co mamina ráno pořídila na trhu. na chatu
/jo a Marti z poza kopce mám pocit, jestli jsme tě náhodou nezhlédla v pátek ráno na trhu u nás , asi kolem deváté to bylo , ale nebyla jsme si jistá/

a mě ještě mamina zajeli do galanterie na kraj města pro ještě trochu víc klubíček
mám totiž pocit, že už mě šmodrchání tak nějak zas konečně pohlcuje Smějící se


a taky jsem hodně fotila

a podařila se mi i Baruš pěkně celá a najednou
ona totiž zrovna spinkala
po blbnutí na zahradě
a tvarohu s nastrouhaným jablíčkem ke svačině
si ustala na polstru z křesílka a chrupkala jak zabitá
po dnešním zvážení na veterině má 2,30 kg
to mi teda ani trochu nepřijde
pořád se mi zdá hodně lehounká Usmívající se
a stále se mi vejde na jednu ruku




a taky je na zahradě prima, že už se dá uzobávat
tak třeba tvaroh s měsíčníma jahodama nemá chybu Smějící se



a už nám kvetou i kosatce
zatím teda jen ty žluté Mrkající



a tyhle minikarafitáky mám moc ráda
a to pro jejich vůni
těchhle na delších stopkách k řezu máme na zahrádce víc Usmívající se

letos k nim přibyly i tyhle " čajové"


no mám toho hodně co psát
a taky dnes otevřeme spolu ten náš stavební deník s číslem nula - čili představebním dějem

takže teď se mějte zatím moc prima
a já mažu fofrem do sklepa
taťka nám tam dal chemický záchod
co jsme měli ten první rok na chatě než co jsme vybudovali ten normální Úžasný

tak zatím ahoj a já beru úprkem schody do sklepa

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)