pátek 1. května 2015

Nejkrásnější

měsíc nám dne začal

já mám ráda všechan roční období
na každém je něco pěkného

jaro
tak to je těšení už je těšení se na první jarní barvičky
teplejší a teplejší sluníčko
a pomalu se prodlužující dny


léto
to už mám co zobat na zahrádce
a tak po prvních třešních přicházejí na řadu jahody
pak už i nedočkavě chodím uzobávat v té době ještě neskutečně kysleý rybíz

je to i bazén
a dlouho večerní posezení se západajícím sluníčkem
a spolu s vlaštovkama, které létají tak nízko a neskutečně přitom " štěbetají"


podzim
ten počínající plný teplých oranžovýc barev, kaštanů a šípků
a hub v lese
a ten pozdní
a taky ten voní po štrůdlu a teplém čaji
plýskanicích a večerech se svíčkama
a taky nádechem blížích se vánoc


a zima
tak to jsou samozřejmě vánoce
a pak
když se zadaří tak i dny se sluníčkem
které se odráží v čerstvě napadeném sněhu


a pomalu se blíží čas když už se zas těšíme na jaro
a tak se nám to opakuje každý rok

ale z toho všeho pěkné mám přeci jen asi nejraději právě květen a červen
a proč to vám asi ani psát nemusím
myslím, že to většina z vás má zrovna tak



a já vám všem přeju
aby květen byl pro vás měsícem
který vám přinese jen a jen potěšení
bal to měsí plný sluníčka a radosti
a samozřejmě i lásky ,která je s ním symbolicky spojena



Nikdy nezapomenu na ten den,

kdy jsme se poznali.

Úplně obyčejný den to byl

ale dnes už vím,

že pro mě jeden z těch nejvzácnějších ...




Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)