úterý 31. března 2015

když jaro nepřichází

k nám dneska zas přišla zima
chumelí a sníh leží
leží na střechách, na autech, na trávě
a mně se to ani trochu nelíbí Úžasný
a teď dvě fotky právě z teď
na téhle první jsem ostřila na sněžení venku


a téhle druhé na petrklíče doma
místo aby dělaly parádu venku
tak jsou doma, kam jsme je včera schovali před větrem Úžasný

když jsem koukala na loňské fotky z těchle dnů
tak už nám toho na zahrádce kvetlo mhohem víc
a dokonce už jsme měli už od 2. dubna otevřenou bránu
a užívali si jara už tak nějak o dost víc Mrkající

včera, když jsem koukala na prostřeno
tak vykouklo zas na pár minut sluníčko
a já honem vaření nevaření popadla fanouše
a musel zas malinko fotit

tak mi dovolte abych kousek toho
sluníčkově kytičkového jara od nás doma pustila i k vám


a my dneska navečer máme tu schůzi ohledně společných stoupaček
a na ten datum jejich výměny hodně čekáme
protože od něj se pak odvine i to budování u nás doma Smějící se

a na zítra už se mamině nahlásil pan truhlář s těma návrhama
on teda od mamina dostal nějaké její představy a požadavky
a tak to donese ve třech verzích a už se na to moc těšíme

a já si jdu teď pro deku ale už spát nepůjdu
a jen se ještě na chvilenku zavrtám tady v obýváku
a budu koukat na pohádky
venku chumelí, z kuchyně už to ták moc voní, svíčky hoří
tak přeci nebudu už vstávatMrkající

a naše Baruš
tak té včera to večerní sluníčko bylo úplně jedno
v té chvíli zrovna baštila
a to je pro ní její mistička s baštou to hlavní a vše ostaní jde stranou


a vám přeju moc hezké a pohodové úterý
i navzdory tomu nevlídnému počasí co nám teď vládne Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)