sobota 31. ledna 2015

a zas mi to nedalo

u nás od rána chumelí a chumelí Mrkající

a tak i když jsem měla v plánu fotit sníh, nakonec jsem to vzala
bála jsem se aby mi nenafoukal sníh do foťáku

a tak vzniklo jen pár sněhových fotek z okna chaty
a tady je jedna z nich



a já teda aspoň šmodchala
nejdřív pár vloček na věneček,
který přijde pověsit zítra na nově obložené hlavní dveře
taťka to dneska celý udělal
jenže s tím já a vlastně ani taťka nepočítal a tak jsem věneček dnes sebou nebrala
a chtěla jsem ho vzít až zítra

takže fotka " nových "dveří s věnečkem bude až zítra Mrkající

tak teď aspoň hodně už zabydlená nová polička u komína


a já tedy šmodrchala

a i když to je asi v tomhle zimním počasí pěkně potrhlé
tak jsem zas malinko pokračovala s velikonocema Mrkající




a já teď jdu do vany
docela mě bolí hlava a to u mě tak často není a tak asi dneska zalehnu dřív
a vy všichni mějte moc hezký sobotní večer

a zítra zas ahoooj Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)