úterý 2. července 2024

Přišly

 Ano opravdu přišly

právě jsem je vylovila ze schránky 

a já vám všem 

co jste mi chtěly udělat radost

Moooooc,moooooc děkuji ❤️ 



udělaly jste mi opravdu veeelkou radost 👍 🥰 


a jinak mějte prima chladnější úterý 

a ahojda ❤️

6 komentářů:

  1. Verunko, jeste jeden pohled Ti určitě přistane do schránky 🙈🍀🙈

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuju moc a už se těším ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee Veru,to byla úspěšná výzva,zase nějaký pošlu,ještě stále ráda posílám poštou,a vnoučata u nás vždycky běží do schránky,jestli tam nemají dětský časopisek.
    Pěkné dny . Atka

    OdpovědětVymazat
  4. Veru není zač, díky tobě jsem si uvědomila, že vlastně už dlouho neposílám klasické pohledy, a to je velká škoda, protože v trafice mají pohledů habaděj. Zase nějaký pošlu. Měj se hezky. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko to jsi dostala krásné pohledy a udělaly radost viď to je hlavní.Maminka péče a vaří dobroty.Ty už jsi skoro zdravá tak budeš moct pomáhat.
    Zahradu máte pořád moc pěknou a Baruška se tam vyřadí.
    Tak všem přeji hodně zdraví a ahojjjjj !

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)