čtvrtek 11. července 2024

Dneska se půjdeme podívat

 ke mně do pokojíčku

semtam jsem vám nějakou tu fotku ukázala 

a to bylo všechno 

dneska vám z toho mého království ukážu víc

a vezmem to pěkně od podlahy

a podíváme se na moje hračky 

nestydím se za ně

jsou prostě moje 

a ke mně patří ❤️🧸












A takhle já to teda mám 

a vy mějte dobrou noc

a ahojda ❤️ 

a právě teď v pátek dopoledne na mě vykoukly ze schránky další dva milé pohledy
Moc moc za ně děkuju❤️
hodně moc mě potěšily



❤️❤️❤️

7 komentářů:

  1. Veru,všechno tvé , a že to máš barevné ,útulné a porovnáme,všechno ráda vidím.Každý se má u sebe cítit dobře, od toho ty své útulné koutky máme.Ja také nechávám dost hraček po odjezdu vnoučat v obýváku,panenky,auta,hry a stavebnice tam na ně stále čekají.
    Pěkné dny .Atka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, pokojíček máš moc hezký a ty se v něm cítíš dobře a to je důležitý a co si myslí ostatní bych neřešila.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru to je krásných hraček, až oči přecházejí. Můj bratr má zase plný pokoj autíček (hlavně škodovek) traktorů, autobusů a vláčků. No ale na světě jsme jenom jednou, tak proč si nedělat radost. Přeju pohodový víkend. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,
    máš moc pěkný pokojíček...Panenky,plyšáčci,knížky,obrázky...je vidět, že se o všechno s láskou staráš. Díky,že jsi nám ukázala kousek svého království..MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Verunko,ty ale máš krásných panenek.A pokojíček nádhera.Spokojený víkend přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně moc vám všem děkuju za napsání, iste moc hodné 👍🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Very, máš super pokojíček, přesně takový, jak Ti vyhovuje. Zdravíme Vás všechny z Kožuškova🍀

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)