úterý 23. července 2024

Bylo léto horké léto......


. .... léto tak jak má být ☀️🍉☀️🍉☀️🍉☀️


















Mějte krasné prázdninové dny ❤️❤️❤️




11 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, krásné fotky také přeji krásné dny ráda k vám chodím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, nápaditě si uvedla své krásné letní fotky tou krásnou letní písničkou,
    opravdu se k těm fotkám super hodí,
    léto si krásně vystihla se vším všudy.
    Mějte se prima. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko taky moc děkuju a jsem ráda, že se líbí ♥

      Vymazat
    2. Verunko Vrchlabí jsem prošli křížem krážem, moc se nám líbilo, a u nemocnice jsem si vzpomněla..., šli jsme okolo ní k takovému malému rybníčku.

      Vymazat
  3. Very, včera mě napadla písnička Lilky Ročákové z mého mládí "Bylo léto ...", bylo to tuším v r. 1966. Říkala jsem si, že bych toto téma mohla použít na blogu ... holt, si mě předběhla, byla si první😍Mám dojem, že jsme už víckrát měly stejné myšlenky. Už by jsme potřebovali déšť, dlouho u nás nepršelo, jsem to říkala, že ještě budu na ty červnové lijáky vzpomínat a už je to tady. Není jak Barušce vodnici. Zobla jsem si od Tebe jednu dobrotu na špejli, mňam😋Z Kožuškova přejeme krásné letní dny🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško viď, já tu písničku znám z českého rozhlasu a mamina si ji taky občas brouká. U nás teď docela pravidelně prší, ale ty horka fuj. Mějte se všichni v Kožuškově moc hezky ♥

      Vymazat
  4. Ahoj Verunko krásné kyti jsi nafotila nejlíp se má ale Baruska žádné starosti koupáním ta se má viď.
    Mějte všichni krásné letní dny !

    OdpovědětVymazat
  5. Veru taky si tu písničku často zpívám, neboť je v tom vedru aktuální. Dneska ráno trochu popršelo a malinko se ochladilo a to je příjemné. A úplně nejlíp je Barušce v jezírku. Hezký den. Jaruna

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)