středa 12. června 2024

Taky vám

to tadY nějak nefunguje? neumím najít zarovnání textu na prostředek a beztoho já se v psaní neumím posunout dál a članek tak neumím napsat tak jak jsem zvyklá, prosím poradíte mi někdo 😥

5 komentářů:

  1. Very vidím, že Ti ještě nikdo neporadil. Taky nemám žádnou radu, ale většinou to řeším tak, že restartuju počítač, dost často mi to pomůže. Momentálně takový problém nemám, tak snad Ti moje rada k něčemu bude. Mějte se krásně zdravíme Vás všechny z Kožuškova🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko je mi líto ,bohužel neumím poradit,snad pomůže to restartování,nebo to s maminkou zvládnete.Moc pozdravuju,Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko zkus obnovu systému, vždy mi pomůže, dej vědět zda ti to pomohlo...Jak se vrátit v čase na PC?
    Obnovení počítače do dřívějšího bodu v čase

    Do vyhledávacího pole zadejte ovládací panely a klepněte nebo klikněte na Ovládací panely. Do vyhledávacího pole ovládacích panelů zadejte obnovení a pak klepněte nebo klikněte na Obnovení. Klepněte nebo klikněte na Spustit nástroj Obnovení systému a postupujte podle pokynů.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuji za rady, tak nějak jsem se s tím prala až se to podařilo 🙂

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)