neděle 12. května 2024

lívance z banánového těsta

 

Určitě jste je už taky někde v časopise  viděly

my taky 

a tak jsme si řekly že je zkusíme

základní surovina na ně je hodně přezrály banán

a protože jeden takový jsme domě dneska měly

tak šup

a udělaly jsme z něj lívance

a recept na ně je úplně jednoduchý


potřebovat budete :

1 hodně zraly banán

1 vejce

trochu hladké mouky

špetku prášku do pečiva

trochu mléka

a to je vše

banán rozhňahňáte vidličkou na kaši

přidáte vejce a mléko

a vše promícháte

pak přidáte mouku s práškem do pečiva

a to tak abyste měly takovou tu lívancovou hustotu těsta


a pak už normálně děláte lívance

my je měly se džemem, zakysanou smetanou a malinou 

a byly mňam

tak třeba zachutnají i vám


a náš tatínek👍

tohle je fotka ze včerejška

a to že už nemá v nose hadičku mnohé napovídá

a taky pozornější si všimnou jiné postele 🙂

ale to je povídání  na celý článek 

a o tom si napíšem po neděli 


a vy mějte hezký zbytek sváteční neděle 

a ahojda❤️


a mamina ode mne dneska dostala gerbery

a žluté proto

že mi přišly takové nejveselejší ❤️🥰

  teď ale tak koukám 

že zeď za gerberama jsem vyfotila líp

jak je samotné 


6 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, banánové lívanečky určitě vyzkouším.Moc vám přeji, aby tatínek už byl s vámi doma Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko ahoj, děkuju za napsaní a přeju prima večer ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, tak prvně musím napsat za stáleho ťukání ,že tatka už je mnohem více zase svuj.
    Lívanečky jsem určitě dělala, ty vaše navíc vypadají luxusně jak jsou nazdobené, z přezrálých banánů máme rádi i bábovku,
    Za info o focení děkuji, vidíš to já ani nevím že tam jde na mobile taky manuál, mrknu na to. A jasně mobil máme po ruce vždy a všude.
    Žluté gerberky jsou krásně sluníčkové a to taky dneska byla sluníčková neděle.
    Pěkné i další dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, lívanečky musely být moc dobré a fotka taťky mě nesmírně potěšila, taky za stálého ťukání na dřevo. Gerbery jsou krásné i s pozadím. Přeju krásný večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  5. Very, lívanečky už jsem dlouho nedělala. Banánové můžou být dobré s tou malinou jsou nádherné. Zpráva o tatínkovi je hodně pozitivní. Dál budeme držet palce. Žluté gerbery jsem snad ještě ani neviděla. Hezký den přejeme z Kožuškova🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím to se mě sbíhají sliny na Ty Vaše lívance vypadají krásné a jistě I dobře chutnají.
    Jsem ráda že se tatínek Verunko lepší nejvíc je určitě rád on sám.Tak Vám všem přeji ať už ho máte doma a nejlépe na chatě kde to máte moc hezké!

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)