úterý 6. února 2024

Ač to tak nevypadalo

 tak se včera počasí umoudřilo

a po dopoledním lijáku

odpoledne začalo vykukovat sluníčko

a my mohli ven 🌲🌲🌲







a doma pak už na mě čekaly pastelky

já jsem do toho malování tak zažraná

že alespoň jeden obrázek denně si musím nakreslit


a protože celou zimu poctivě krmím ptáčky

a kosáci a sýkorky už se mě ani trochu nebojí

a když jim sypu zrníčka

tak sedí na parapetu a ani neuletí


tak jsem si včera jednoho taky nakreslila

🐦🕊️🦅



a dneska jedeme na výlet 🦒🐒🐅🐘

a tak už se moc těším

no a vy mějte pohodový den

a ahojda ❤️



7 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, hezký obrázek.U nás včera taky vykouklo sluníčko,ale na procházce jsme nebyli manžel ulehl s nachlazením a já hlídala vnučky a tak strašně foukali,že jsme byly jen na zahradě.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K dnešnímu svátku ti přeji všechno nejlepší hlavně hodně zdraví a štěstí.Iveta

      Vymazat
    2. Ivetko Ahoj, Tak ti přeji aby jste se brzo udravili tam u vás . a děkuji za přání k svátku moc mě to potěšilo . Měj prima i když zamračený dny pá

      Vymazat
  2. Veru moc krásný obrázek, jsi šikula. To je fajn, že se tě ptáčci nebojí, když jsem byla v Paříži a krmili v parku ptáčky, tak si nám sedali na ruku a brali si drobečky přímo z dlaně. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško Ahoj, děkuji Ti moc za komentář . Udělal mi radost . Ptáčci venku jsou moc šikovní, že se nebojí a děkuji za pochvalu . Tak to jste se měli . Měj moc prima i když zamračené dny pá

      Vymazat
  3. Veru, taky u nás ptáčci sedí blízko krmítka i když sypem a čekají na nášup.
    A obrázek ti opět chválím, číší z něj sluníčková zima , a pohoda s kterou ho tvoříš, je dobře u něčeho zrelaxovat. Já ted po chvilkách šmodrchám ze zbykových klubíček šaty velkým letitým panenkám, co jim konečně vnučka přišla na chut a šatů mají pomálu.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A´tko Aho, tak to je fajn, že se vnučně už líbí klasický panenky . Kreslení je pro mě všechno moc jsem tomu propadla ráda kreslím, tvořím, hraji si a tak dale . Měj se moc prima i , když dny jsou za mračené a deštivě . Pá

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)