neděle 12. března 2023

Gnocchi s kuřecím masem, špenátem a smetanovou omáčkou

tak zas mám pro vás jeden

hodně dobrý

a na přípravu rychlý a jednoduchý recept 


 potřebovat budete

1 balení gnocchi

2 kuřecí prsa

1 balení čerstvého listového špenátu

4 stroužky česneku

1 kelímek smetany 30%

sůl. pepř. olej

a trochu koření na gyros


takže nejdřív si  uvaříte v osolené vodě noky a dáte je  vychladnout

pak nakrájíte maso na malé kousky

osolíte opepříte

přidáte trochu toho koření

a na troše oleje opečete do změknutí

pak přidáte na plátečky pokrájený česnek

a pokrájený špenát

chvilku to takhle mícháte

pak nalijete smetanu

necháte chvilku provařit

přidáte noky a necháte je chvilku prohřívat

případně ještě dosolíte a dopepříte

a máte hotovo



tak pokud se je rozhodnete taky uvařit

tak ať vám chutnají tak jako nám



a teď mějte prima večer

 hojda




6 komentářů:

  1. Ahoj, Veru, děkuji za recept na ty koláčky. Už se těším na jaro jak si je dáme venku u kafe. Sníh tady nemáme, ale zima je. Ale kytičky se snaží. A tento recept dělám a máš pravdu je jedlý. Baruška umí dělat krásné grimasy. Zdravím Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,hned bych si to dala vypadá to moc dobře, recept si zapisují víš, že vaše recepty mám ráda vždy chutnají.Barusce velké pohlazení.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, asi jsme podobné jedli v restauraci, to určo doma uvařím. Mějte pěkný večer a Barušce díky za ten bezva usměv na dobrou noc. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Very, toto jsme si dávali s kamarádkou v jedné pizzerii, bohužel už nám ji zavřeli. Hned bych si to doma uvařila, ale Pepanovi by vadil ten špenát. Tak ráda bych vařila něco nového, ale on nová jídla nejí, vařit to jenom pro sebe mě nebaví. Ale aspoň se pokochám u vás. Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  5. Veru sliny se mně sbíhají na tu dobrotu, noky a špenát mám moc ráda, tak to je pro mě inspirace. A jelikož jsem mlsná, tak ráda zkouším nové recepty. Měj krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně moc vám všem děkuju za napsání

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)