neděle 12. února 2023

To nejvíc co mám podruhé ❤️❤️

 Už to je rok co jsem vám sem dávala fotku maminy s taťkou 

no a protože se mamina s taťkou dneska na procházce jen tak pro sebe vyfotili 

tak jsem si ty fotky hned poslala i k sobě na telefon 

no tady je máte 

a asi za to bude doma mazec 

tak kdyby náhodou 

tak já za ty fotky tady fakt nemůžu 😂

A tohle jsou ty moje dva největší poklady❤️❤️


 

Tak mějte krásný večer 🕯️❤️

a já jdu do vany 



8 komentářů:

  1. Ahoj, Veru, já myslím, že rodiče prominou. Sluší jim to a je vidět, jak z nich září štěstí. A věřím, že to jsou poklady a myslím, že to samé řeknou o tobě, že jsi jejich poklad. Moc a moc vám všem přeji šťastné dny bez potíží. My tady sníh už dávno nemáme. Kvetou už nám sněženky. Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, určitě ti to rodiče odpustí já se strašně nerada fotím,ale vnučka mě pořád fotí.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, vašim to sluší, a fotky jsou prima, fotím hodně, všechny s tím zlobím a focení se sem vzala na milost skoro až s vnoučaty, a ráda vidím u maminy brýle na čepici, já je taky furt a všude ,doma, venku , ve městě dávám do vlasů .
    Mějte pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, to byl dobrý nápad vyfotit svoje rodiče, poněvadž jim to moc sluší. Přeju krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Very, neboj mazec nebude, ty si to tak krásně o rodičích napsala, že ti určitě odpustí. Máš super rodiče a oni príma dceru. Všechny vás zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,
    moc hezky jsi tu napsala o milovaných rodičích a ukázala jsi nám je. Je vidět,že jste moc fajn rodinka. I s Baruškou. A líbí se mi, jak si užíváte každé roční období a taky to,jak je vidět,že jste spolu rádi.Jo a děkuji za inspirace,co vařit.
    Mějte se všichni moc krásně!
    Míša.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi mě Veru udělala radost fotkou rodičů,moc jim to sluší a jsem ráda,že je po tolika letech pořádně vidím,. Jsou zlatí a moc šikovní a Ty jsi celá po nich Ahoojjjjj !

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)