čtvrtek 9. února 2023

Dokud ještě

venku vládne ta pravá zima se sněhem, mrazem a sluníčkem

tak by byl hřích sedět doma

na pastviny teď nevyjedem

cesta tam je strašně ledovatá

a stejně tak jako včera jsme byli dnes na procházce u nás v městském parku

park máme hodně rozlehlý

a tak jsme si vybrali tu nejvýše položenou část

a udělali jsme dobře

však posuďte sami

 













/ tady jsem i já, najdete mně :))) /

mějte prima večer

a my jdeme hrát člobrdo 



6 komentářů:

  1. No jasně Veru, já si hned říkala co se ti to červeného na fotku přimotalo, než mi sklouzly oči níže na text.
    Pěkný pátek. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, sluníčko, sníh, modrá obloha. Tady bylo taky krásně, jen ten sníh k tomu chyběl. Dneska už je šedivo. No a já marodím, někde si mne našla angína

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, hezké fotky u nás taky svítí sluníčko,ale bez sněhu.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,to červené v křoví,jsi určitě Ty,ha.A Baruska a sníh,to je něco pro ni,že.
    Všem je Procházka příjemná a potřebná.
    My tu dnes nemáme sluníčko ani sníh. Hezký Víkend přeji všem!

    OdpovědětVymazat
  5. Veru vidím tě, ale musela jsem si tu fotku přiblížit.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)