úterý 15. listopadu 2022

I když

dneska bylo venku opravdu hodně podzimně 

od rána bylo šero a tak to vydrželo až do teď 

ale ani to nás neodradilo od procházky 🍁



tady Barušku pouštíme na volno a to se jí moc líbí 🐕







vy mějte prima večer
a tak nějak od příště už to bude předvánoční



11 komentářů:

  1. Veru, tak bojovnice kopretina, to je nádherny fotoulovek.
    Mějte pěkný večer. Aťka
    a na vánoční už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna statečná kopretinka.A napříště se těším.Moc.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, chodíme na procházky každý den někdy se mi nechce, ale nakonec jsem vždycky ráda, že jsem šla.Jsem zvědavá co bude příště.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, ta příroda je krásná v každém okamžiku. Na prochajdy taky chodíme, hlavně o víkendu, přes týden jak čas dovolí, ale máme 13 letého pejska , tak ten nás zahálet nenechá. Dneska jsem s ním už ve 4 hodiny ráno byla na nohou, teď bere léky a vedlejší účinky jsou časté čúrání a nadměrné pití vody. Musela jsem objednat i plínky, jak jsme v práci, tak udělá občas loužičku. Nedá se nic dělat, musíme to vydržet, hlavně aby byl fit. Posílám Barušce pac a pusu. Mějte se doma krásně a hlavně zdraví
    Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko ahoj, moc děkuju za napsání a pejskovi moc přeju aby byl brzo zdravý 🐕🙂

      Vymazat
  5. Veru ta opuštěná kopretina je moc zajímavá, jako by čekala, až ji najdeš. Jelikož chodím do práce, tak si procházku dopřeju aspoň v poledne v Brně - Černých polích, jsou tam staré honosné vily, kterým vévodí slavná vila Tugendhat. Ale těším se, že si o víkendu udělám nějakou pěknou vycházku do přírody. Přeju krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuju a přeju aspoň trochu hezké počasí na procházku 🌲🌞

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)