neděle 15. května 2022

tak to je

teď jsme do pátku doma

to si přijedou pro naši ložnici

nabídli jsme ji za odvoz

a nový majitel byl v cukuletu znám


a my tak :

vyklízíme skříně a divíme se co nacházíme věcí


dva velikánské pytle už skončily v kontejneru charity


z něčeho jsme nadělali hadry a tak jich máme slušnou zásoby


našli jsme i pár už dávno zapomenutých fotek ,

které nás pěkně zpomalili v naší práci protože jsme se u nich zapovídali


tak nějak jsme nechápali

jak se některé už delší čas nenošené oblečení mohlo ve skříni  tak nějak zmenšit

nebo že by byl důvod někde jinde :)))


tak nějak asi máme malé sklepy 

nic moc se nám už do nich nejde vejít 

a nafouknout taky nejdou


novou ložnici už máme zaplacenou

a stejně tak i koberec

který se po několika letech opět vrací do ložnice


a protože budeme naráz malovat i obývák

tak do něj už máme i novou obrazovou tapetu

a na ní moře nově vystřídají hory


a takhle my to teď doma máme

a do toho normálně mamčino účetnictví

a naše domácí manufaktura

a tak věřte 

že se fakt nenudíme

a spát chodíme až tak kolem půlnoci

a to věřte že moc rádi


a vy se mějte moc hezky

a moc děkuju že 

mi tak moc píšete


a večerní obývák ještě před malování






 

6 komentářů:

  1. Very, pořád něco budujete, jste šikovní. S tím oblečením to znám, ale myslím si, že když dlouho leží, že se stejně smrskne, protože kolikrát si říkám, že tak hubená jsem nikdy nebyla a to fakt. Právě jsem dosekla zahradu a přišla jsem se domů schladit, venku je horko a práce mě ještě víc zahřála. Zítra má pršet, tak jsem ráda, že mám posečeno. Je třeba deště, snad opravdu přijde a neobejde nás. Mějte se krásně a ať vám jde práce od ruky. Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, vy teda jedete, také máme novou ložnic v garáži, ale budem tam měnit i radiátor a tak čekáme na topenáře. A o nahromaděnýc věcech mi ani nemluv, ale darovat za odvoz je docela fungující jak ještě nechat někde posloužit a nevyhodit.
    Mějte hezké dny, i přes déšt který slibují, už je ho docela třeba. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,my letos začnem předělávat spodní byt tak už se taky těším.A s tím oblečením je to asi všude stejný až dodělám zahradu tak se pustím do skříní musím na to mít tu správnou náladu a hned to odvést do charity.My odjíždíme ve čtvrtek na prodloužený víkend tak už se těším.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru to znám, já jsem po mamce měla několik pytlů oblečení, neb mamka byla velká parádnice a bohužel o hodně objemnější než já, tak jsem to všechno dala na charitu. Vy jste se do toho pustili s vervou, ale změna je život, tak ať se vám vše podaří. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru.
    Děkuju za krásné fotečky květin a jabloně,to je krása...Tak to bude hezké,jak to budete mít nově.A Baruška ta má přehked o všem,holka šikovná.. :-)
    Mějte krásné májové dny,pozdrav všem.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to stejně, taky ráda protřídím jak oblečení tak i jiné věci. Uvolní se skříně a hned se lépe udržuje pořádek. A prostě líp se dýchá 🤗. V Plzni dnes v noci krásně zapršelo, tak se pročistil vzduch a zahrada taky pookřeje. Mějte se Verunko všichni moc krásně u užívejte jaro. Pa Eva

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)