středa 11. května 2022

když kvetou jabloně

taky u vás všechno tak hodně moc kvete

nám kvete všechno úplně moc

a když nepřijde nějaká pohroma

/kroupy, mrazíky, sucho/

tak budeme mít ovoce tak jako snad ještě nikdy

má to ale jden háček

toho pylu co všude máme

všechno od něj máme úplně žluté

ani prádlo nemůžeme kvůli tomu venku sušit

bychom ho totiž pak sbírali  celé od pylu


teď se daly po třešních, švestkách a broskvích do kvetení i jabloně

a tak se všechny včeličky nastěhovaly právě do jejich korun

a tam pilně konají svoji práce

a po chvilce odlétají celé obalené pylem






a naše Baruška to je taky taková pilná včelka

ráno když vstane 

tak nejdřív proběhne a zkontroluje celou zahradu

co kde je potřeba tak porychtuje

a pak si skočí na houpačku

a tam vydrží třeba i hodinu se takhle vyhřívat na sluníčku



a to je dneska všechno

mějte se moc hezky

a ahojda





9 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, krásné fotky.Mohlo by sprchnout,aby se ten pyl smyl taky ho máme všude,jak bydlíme u lesa a tam to všechno kvete,ale to patří k jaru.Barusce posílám velké pohlazení a vám krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Very já se picnu, že nevíš, co mám za článek nachystaný na zítra, no jasně kvetoucí jabloně, teď už to fakt vypadá, že se opičím. Nejdříve sedmikrásky a pak jabloně. Měla jsem ho nachystaný na dnešek, ale pak jsem to vyměnila s výletem. To je nejkrásnější období, když kvetou stromy na zahradě je živo, všude bzučí včelky. Baruška má upracované pacičky a jak krásně odpočívá. Mějte se krásně a zdravíme z rozkvetlého Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásně kvetoucí zahrádku Veru. Já se vcera vrátila z chatičky a jsem tak zrelaxovana. A dnes už v práci, ale víkend se blíží ....jen kdyby alespoň trochu zapršelo. Pa Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, je to jaro nádhera, taky se ted kochám, je bílo kam se rozhlédneš.
    Pěkny slunečný den, u nás dost fouká. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru já myslím, že kdyby Baruška mohla, tak by lítala kolem stromů a strkala by ten svůj všetečný čumáček do všech květů a včelky by byly bez práce. Já jsem dneska utírala v práci žlutý prach pořád dokola a pyl neustále vyhrával. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky,jako vždy.Ten pyl mně hrozně štve.Vygruntovala jsem krásně celý balkon,abych si ho vyzdobila kytičkami(mnohé byly přes zimu v bytě).Druhý den jsem myslela,že budu mít infarkt! Všechno bylo obsypané pylem...
    Přeji Tobě i rodičům nádherný sluníčkový víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, Verunko, ty kvetoucí jabloně jsou fakt nejkrásnější,a ty tvoje fotky zvlášť. Ale ten řepkový pyl co je všudypřítomný už moc ne, a než řepka odkvete, to ještě bude trvat. Baruška je neuvěřitelně pilná a umí krásně odpočívat, to naše Jaruška /německý pinč/ už je starší dáma a spíš jen odpočívá, než by hrabala jako za mlada, taky byla zahrada samá díra. Mějte se moc hezky a užívejte krásné dny. Zdraví Jiřka od Toulovcových maštalí

    OdpovědětVymazat
  8. Schöne Fotos.Computer geht bei mir wieder Lb.Grüße brunhilde

    OdpovědětVymazat
  9. MOC MOC vám všem děkuju za napsání, jste moc hodné

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)