neděle 17. října 2021

jednohubky

 tentokrát jiné

než ty klasické s uzeninou a párátkem


ty naše dnešní jsou s tvarohovou pomazánkou s jarní cibulkou

a kousky červené papriky


jsou vyšší a šikmo seřízlé

a pomazánkou jsou plněné i uvnitř

a proto než je začnete plnit 

je potřeba opatrně vydlabat


dneska byla z normálních rohlíků

ale moc dobré jsou i z celozrnných s česnekovou pomazánkou 

a oranžovou paprikou





mějte moc krásný zbytek neděle a ahojda 



p.s 

a tak jako u většiny z vás 

tak i u nás už se víc a víc světýlkuje a zapaluje svíček





3 komentáře:

  1. Veru, krásně načančené pohoštění máte, ale je to piplačka ne? ještě vydlabávat.
    Také mám ráda ruzné obchudky s dekoracemi, květinářství, jen tak na čumendu, hodně švadlenky a papírnictví spíše poslední dobou, tam vždycky koupím něco prckům.
    Pěkný start do dalšího týdne. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, já už večer taky světýlkuju, to je moje. Ty jednohubky vypadají teda náramně, hned bych ochutnala. Ale měla bych se trochu hamovat, za chvilku jsou Vánoce a já mám furt kila navíc ještě z těch loňských. Krásný podvečer.

    OdpovědětVymazat
  3. Hnedka bych si nabídla, jsem dneska skoro pořád venku a to jednomu vyhládne, to by to do mně padalo. Ale oběd jsem měla s masem a pak jsem měla hroznové víno, bylo slaďoučký, tak hlad bych mít neměla i kousek čokolády jsem měla. Nějak mě pořád jakoby něco popohánělo, kdo ví jestli nebude už příští týden padat sníh, já to tak mívám, když nějak neřízeně začnu spěchat, tak se většinou něco přižene a pak si říkám, hurá, já jsem to stihla. Ještě zítra trošku víc máknu a pak už je to jedno, co udělám, to všechno už by mohlo počkat na jaro. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)