čtvrtek 2. září 2021

na konci srpna fakt

to počasí co teď bylo nemusím
na tohle šedé počasí se spoustou deště 
máme ještě čas

já osobně ho mám ráda 
ale až tak na přelomu října a listopadu
takže vlastně kolem dušiček
a ne na konci prázdnin

o to větší radost jsem měla
když jsem z předpovědi počasí zjistila
že je před námi babí léto

i to nám vyhovuje kvůli plánované přístavbě chaty
část materiálu včetně okna jsme koupili už včera
tak teď jenom počkat na souseda Jirku
který nám pomůže s hrubou stavbou
a může se začít








a vám přeju prima večer
a moc hezký a sluníčkový pátek

my teď budeme až do úterý na chatě
a pak musíme domů
ve středu mě čeká druhé očkování
a budu to mít za sebou




 

2 komentáře:

  1. Veru , těším se jak přístavbu kamrlíka vymyslíte a jako vždycky máš krásné záběry, ta divizna se povedla.
    Pěkný pátek. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, čeká nás teplý a příjemný víkend, tak si ho užijeme. A taky doufám, že se předpověď vyplní a užijeme si i to babí léto a vám se bude dobře přistavovat. Jsem napjatá jak struna a zvědavá na tu vaši stavbu, tak držím palce, ať vám to jde hezky od ruky. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)