čtvrtek 22. července 2021

tak

dneska přináším trošku kytiček od nás ze zahrádky
k mamčině velké radosti už kvetou i floxy
ty ona má moc ráda
ale o těch si napíšem samostatné povídání
no a kopretiny ty mám pro změnu moc ráda zas já
a na růžičkách " ujíždí" taťka
no a takhle my to máme 






a k radosti všech a to i Barušky
která letos melouny náramně chutnají
se jim  letos zatím náramně  u nás daří 
sice na jejich ochutnání
si ještě nějaký ten týden počkáme
ale to nám nevadí



no a protože se nám v pondělí koupání v rybníku
pěkně o samotě moc líbilo
tak něco hodně podobného plánujeme i na zítra
a pojedeme se vykoupat do rybníku
kam jak malí chodili taťka i mamina
ale to ještě každý sám
protože o sobě ještě " nevěděli"

a mamina po očkování
je úplně v pohodě a vůbec žádnou reakci neměla
naopak je taková ještě víc plná života
sotva ji s taťkou dneska stíháme  :)))

a vy mějte prima čtvrtek
a my se pakujeme už do neděle zas na chatu
mamina včera ráno ještě před očkování
donesla na finančák všechny hotové papíry
a tak si právě až do neděle dává " volno"

tak ahojda
jo a mladí čápi už létají
a tak už zas v dohledu den
kdy nám odletí na jih
a to se mi ani trochu nelíbí
budou my chybět

a závěr naše Baruška
a její lebedění
na oblíbeném místě na židličce na verandě


jo a naučila se v jezírku novinku
skočí do jezírka na to mělčí místo
tam sedí
a potápí hlavičku
a kouká pod vodu na ryby  :)))




 

4 komentáře:

  1. Verunko,moje nejmilovanější kytičky jsou taky kopretiny ☺
    Přeji příjemné dny Tobě i rodičům ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, kopretiny by to u mě taky asi vyhrály, mám ráda takové ty luční květiny, ale ono všechny kytičky jsou hezké. Hezký večer a zdravím potápěčku Barušku. Jo a zítra odpoledne si jdu taky zaplavat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,krásné fotky kytiček.Já taky miluju růže.Floxy mám snad na každém záhoně.Máte krásný melouny nám je předčasně sklidil Dastík vytrhl ho ze země vůbec nechápem jak se mu to povedlo a běhal s nim po zahradě a než jsme zjistili s čím si hraje rozškubal ho na malý kousky.Děkuji za radu ohledně hortenzií.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, floxy a orlíčky má ráda moje mamka, kopretiny má v oblibě dcera, já se ráda pokochám kytičkama ruznorodýma, minule jsme narazili na sbírku fuchsií na zámku Buchlovice, musela jsem si nějáké prostě přivézt,dřív jsem je mívala s begonkama na severozápadních oknech, ráda jsem si je ted obnovila. No a melouny ty se vám teda daří.
    Mějte se na chatičce fajn. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)