úterý 4. května 2021

poté co

Bohoušek předevčírem  poté co se vrátil už za tmy domů

udělal parádní průšvih 

a doma pak měli tichou domácnost

mohl se pak včera přetrhnout

a snažil se aspoň prací svoji chybu napravit

a tak Bohunku nechal většinu dne sedět na vajíčkách

a sám se staral co mu síly stačily

nosil a nosil novou podestýlku

a Bohunku s ní obkládal co mu síly stačily




a protože na zahradě se díky opětovnému chladnému počasí nic neděje

příroda zas jako by stála

tak jsem to dnes prohodila

a čápíky dala jako hlavní psaní

no a na zahradu se jen teda mrknem prostřednictvím zahradního okénka

teprve nám kvetou fialky

a začínají kvést i modřence




a protože nám tu po ránech zas mrzne

tak jsme ve skleníku vše přikryli

a přes noc tam přitápíme petrolejkou

a všechno je zatím v pořádku

strach máme trochu o broskvičku

která už začíná jako první z ovocných stromečků kvést


no a vloni touhle dobou jsme už týden měli rybičky v jezírku

no letos jsou zatím ještě doma v akvárku

by nám venku chudáci asi namrzli

a to je asi tak dneska vše

mějte moc krásný večer

a ahojda


5 komentářů:

  1. Veru, vidíš, a u nás budou už modřence odkvetlé , ale zima nás taky zlobí, většinou studeným větrem, Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, letošní jaro je celé nějaké posunuté. Nám už toho hodně kvete, ale zima je pořád, dnes je ráno 13° to už dlouho nebylo, uvidíme co se z toho vyklube asi déšť. Skleník sice nemám, ale četla jsem radu, že se tam mají zapálit svíčky na hrob(ty co dlouho vydrží) a přikrýt hliněným květináčem, něčím ho podložit, ať tam jde vzduch. Je to jako malá kamínka. Vzpomínám si, že jsme si ve stanu, když nám byla zima, přitápěli kelímkama na hřbitov, už jsme byli v této metodě průkopníci :-))) Divím se, že jsme to přežili :-))) Tak u čápu je tichá domácnost? Bohoušek hned využil toho, že už není zákaz nočního vycházení a pak se mohl přetrhnout, to jsou chlapi :-) Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohoušek se kaje, to je pěkný. U nás pár kytiček taky kvete, ale je opravdu zima a nechce se jí odejít. Včera jsem přesadila aspoň okurky do větších kelímků, aby se netísnily v malých, ale normálně bych je raději dala už ven do skleníku, no musela bych jim tam taky přitápět. To co píše Libuška, tak to jsem už taky četla a asi to funguje, keramika se ohřeje a tím se okolí oteplí. Dneska ráno jsem zjistila, že mám v kuchyni mravence a tak jsem všechno postříkala naředěným octem, pak jsem musela větrat, až jsem si všechno teplo vyvětrala a tak už mám zatopeno, to je hrozná havěď. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru dneska je den za všechny prachy, psa by nevyhnal. Baruška už by asi nejradši skákala do jezírka, ale to si bude muset ještě počkat. Přeju pohodovou pošmournou středu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko,u nás taky hrozná zima,prší chvíli svítí sluníčko,ale fouká hodně studený vítr a já stejně nemůžu venku nic dělat.Už nám toho taky hodně kvete,ale Dastík všechno ničí lehá si do záhonků s kytičkama zválel celý záhon tulipánů okusuje keře no je to kakový přeroslý štěně.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)