středa 26. května 2021

krmeníčko krmení

 tak takhle na komíně v Bukách náhradní  "maminka " krmí 


mějte krásný večer

u nás skoro celý den zas pršelo


6 komentářů:

  1. Ahoj Veru, já jsem to video měla místo večerníčku. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru to je fakt úžasný, k tomu není co dodat. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Very, video je nádherné. Bukáček je chudák pěkně špinavý, má starosti o mladé a moc o sebe nedbá, nedivím se mu, je mu určitě moc smutno. Je to jako u lidí. Pana Havrana si moc vážím, má třikrát denně pěknou rozcvičku na komín a dolů. Mám radost, že celé rodince chutná, co jim pán "navaří" :-) Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásná podívaná, hlavně že jim chutná a snad vyrostou všechny. Dneska ráno opět sluníčkově a pak se to zkazí, jako už několikátý den. Včera u nás tak moc nepršelo, chci říct nepršelo celý den, jen občas a dneska se to zatím drží, ale je zataženo a zima. Byly jsme s dcerou kouknout na trhu, chtěla jsem něco na výsadbu, ale taky toho letos moc nemají a naříkali, že je to letos taková bída, kvůli zimě. Vysazovat ven se mi ještě nechce, počkám po neděli, snad jim ta předpověď vyjde. Zatím všechno zahrábnu ve skleníku. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Hallo Veronika , die Webcams sind wunderbar.Habe noch nie so etwas Schönes gesehen. Hoffentlich werden alle Störche groß. Bleibt alle gesund ,auch der Gärtner. Brunhild

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc vám všem děkuju ♥ danke Brunhilda ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)