sobota 29. května 2021

dneska odpoledne







 nám jak zázrakem pršelo jen jednou
a jako bonus pak hnedka vylezlo sluníčko
a tak to bylo prima

ale když foukalo
a foukalo docela hodně 
tak bylo docela chladno
a tak jsme zas celý den strávili v mikinách
a v chatě jsme si i zatopili

a makali jsme 
dopoledne v  OBI mamina nakoupila prkna
a to by nebyla ona kdyby si nepřibrala i nějakou tu kytičku
a odpoledne jsme řezali a natírali z jedné strany
a pak šroubovali  a šroubovali
a natírali 
a za chvíli byly hotový dva plůtky k bazénu
abychom zakryly všechny ty hadice od bazénu
a to se povedlo

a pak jsme si opekli masíčko 
a frčeli domů na hokej

a vy mějte taky moc hezký večer 
a zítra zas ahojda




4 komentáře:

  1. No to my dneska Veru zmokli a to doslova několikrát. Nechtěli jsme upustit od naplánovaného, ale fakt jsme vždy vyrazili a v zápětí se někde schovávali před docela lijákem, a u nás se střídalo teplo a fakt hrozná zima.
    Překvapili mě vyfocené angrešty, jak už máte velké a Baruška v tom světle je nádherně zachycená.
    Mějte pěknou nedeli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru vy jste opět pilní jako včeličky. U nás bouřilo, ba i kroupy padaly a pak se zas udělalo krásně. A pak se v tom počasí vyznej. Krásnou dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás to nebylo jiný a dneska je opět velká zima a sluníčko je u černoušků a tam ho opravujou. Asi nejsou náhradní díly, že je pořád nemocný. Tak jste měli pracovní sobotu, já ani ne, pořád pršelo a tak jsem si zatopila v krbovkách a bylo mě dobře. Dneska ráno byly 4°a teď skoro v poledne je 7°, to je vedro, to by jeden nevěřil. Už se těším, až to teplo začne, to se snad i ožeru, jak to neumím. Teď jsem dojedla, měla jsem Bratislavskou s knedlíkem a dost jsem si pochutnala. Budu to mít nejméně na 3 dny, to je prostě vaření, pro jednoho. Hlavně, že je to dobrý. To si určitě ještě šoupnu něco jiného mezi dny, kdy to budu jíst. Náš mladý, dneska dělá něco s rybičkama a čistí akvárko, tak se pořád běhá sem tam a tam sem a dupou mi nad hlavou, jako sloni. Mávám od Ještědu, dneska ho někdo asi ukradl, po ránu až někde do 11 hodin jsem nikam neviděla, to jsme byli asi na ostrově. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste moc hodné, že mi taky píšete, moc za to děkuju ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)