pátek 14. května 2021

a protože

 počasí si s námi dělá co chce

a prší a prší

a pan truhlář nemůže pracovat na verandě

a ani naši namůžou rozřezávat dřevo ze staré verandy

a oni neumějí jen tak dlouho sedět a nic nedělat

tak se pustili do dalšího vylepšení chaty

které teda měli v plánu 

až bude hotová veranda

takže dneska se do toho pustili

a už mají skoro hotovo

šlo jim to od ruky jedna radost

a my tam máme nově obloženou skoro celou  zeď



a co se týká čápů

tak tam je ještě pořád období klidu 

a vcelku nic se neděje

ale to už dlouho trvat nebude

v neděli nebo v pondělí už se nám vyklube první čápátku

a s odstupem dvou dnů se budou vždy klubat další a další

a aby toho nebylo málo

tak už možná zítra se vyklube i první sýkorka

a tam to pak půjde jak na běžícím páse

sýkorka v hnízdečku má 11 vajíček

a tak jestli se jí vyklubou úplně všechny

tak to se chudák něco nalítá než je nakrmí


a abychom to tu měli i trošku jarní

tak si dáme ještě pár jarních fotek

který jsem udělala než začalo pršet









mějte moc hezký večer

a brzy zas ahojda

3 komentáře:

  1. Ahoj Veru, teda až se to všechno vylíhne, to bude dětiček. U nás včera a předevčírem pršelo, ale včera večer byl venku příjemný vzduch bez větru a dneska ráno svítí sluníčko, tak snad bude víkend hezký. Vy jste jako pilné vceličky, pořád něco budujete
    a vylepšujete k obrazu svému, tak ať se dílo daří. Krásné ráno.

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkné obložení, taky uvažuju už delší dobu, že bych si obložila zeď kolem krbovek, ale zatím je venku dost práce jiné. Včera odpoledne už bylo u nás docela hezky, nepršelo a tak jsem přesadila 6 keříků vajgelie a odpoledne jsem udělala pořádný brázdičky u brambor. Mladý posekal trávu kde se nejvíc pohybujeme a okolo silnice, v těch prškách rostla hlavně tráva, zbytek přijde na řadu asi dneska. Zatím svítí sluníčko, tak už mě to tahá ven. Vařeno mám, já si dost často uvařím k večeru, abych měla druhý den hodně volna a byla co nejvíc venku. Ptáčkům nastanou velké honičky, aby ukrmily svoje dětičky. Snad už ty zmrzlíci nepřijdou, aby všechno prospívalo, ptáčkové i rostlinky. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,konečně jsem po půl roce otevřela počítač a né jen mobil a píšu. jsem v pořádku už jednou očkovana. Prohlížím si pořád Tvuj blog a obdivuji fotečky co tu maš krásné. Ty netoužíš po chytrém mobilu ? Mě se na něm dobře píše i posílají fotky. Taky nám tu prsí ale já chodím ven denně. Čapi taky sleduji je to pěkné,k nam uz taky přiletěli. Měj se hezky,všechny zdravím AhojZdena

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)