středa 12. května 2021

včera a dnes

 to se toho od včera do dneška hodně změnilo

tak jestli včera nám ještě bylo pěkně teplo

tak dneska po třetí odpoledne přišly bouřky 

s pěknejma lijákama

chvíli pršely tak velký kapky jaký jsem ještě snad neviděla

a po teď už je po dešti

a venku se docela příjemně ochladilo


taky mám o víc jak dost kratší vlasy

včera jsem si udělala culíky

a nad gumičkama jsem je ustřihla

mamina mi to pak zarovnala na mikádo

a to mi zatím vyhovuje tak moc

že mám pocit

že s dlouhejma vlasama jsem se jednou pro vždy rozloučila


a další změna se týká zahrady

tak zatímco tahle fotka je ze včerejška

a to jsme si tam ještě vegetili


tak dneska už to je takhle 


a my už jsme téměř bez verandy

a teď už jenom záleží na počasí

kdy se umoudří počasí a pan truhlář bude moc pokračovat

a verandu postaví novou

a pak už přijde na řadu můj pokojíček

a na to se už moc těším

už i proto

že bude zcela jinej 

než jsem měla teďka


a to je asi tak všechno

i když myslím

že těch změn na jeden den je docela dost


a vy se mějte moc hezky

a  já vám budu ukazovat jak bude postupovat stavba nové verandy

a teď ještě pár fotek ze včerejška












4 komentáře:

  1. Veru, teda ta Baruščina fotka to je psí blaho největší:), no a to kuřátko mi voní až tady:)
    s ustřižením culíků si teda byla dost odvážná, ale maminu máš asi šikovnou, když to pěkně dorovnala, taky jsem musela na chlapech i sobě občas zasáhnout nůžkami, tak šlo to, ale je fajn že už se může k odborníkům.
    u nás začalo pršet před chvílí, dobrou. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. No Baruška je opět nejfotogeničtější (uf, myslela jsem, že to slovo nenapíšu). U nás bylo hezky, ale teď se tu stahují černé mraky, tak jsem zvědavá co z toho bude. Veru mikádo je praktické, nadčasové a určitě ti móóc sluší. Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  3. Baruška je dobrý spáč, přejme jí to i když já spaní zdravě závidím každému, protože jsem špatný spáč. Prášky brát nechci a tak musí i v noci fungovat televize na minimální zvuk a pokud možno třeba naladit hudbu a to mě někdy uspí a telka se pak vypne sama. Horší to bylo teď 2 dny mě nešla televize a to byly muka. Dneska jsme byly s Jitkou na nákupu a tak jsem koupila nový přenašeč od satelitu a už to jde, tak jsem ráda. Ale nebylo to jen tak, ještě musel mladý projít celou cestu příjmu a tam kde to bylo na půdě přidělávaný od satelitu, tak tam byl asi nějaký studeňák a to dělalo neplechu, ale už je vše v pohodě. Tak a vy už nemáte žádnou verandu, ale bude se rýsovat nová a tak se určitě budete moc těšit, nový věcičky jsou stejně fajn. Něco skončí a něco lepšího začíná. Držím pěsti, aby to netrvalo moc dlouhou dobu. U nás asi jako všude se ochladilo, tak opět topím a stále přeprchá. Ne že by lilo, ale stále prší, takový zahradní déšť, chvílema silnější a chvílema slabší. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)