pondělí 17. května 2021

první

čápátko je na světě

jestli jsem dobře pozorovala

tak se narodilo dneska v podvečer

kdoví jak se bude jmenovat

tady je ho kousek vidět u Bohunky mezi nohama


 a na téhle večerní fotce už je vidět docela pěkně nalevo od zobáku


mějte hezký večer

já jsem už nějaký ten den jak přejetá bagrem

a do ničeho se nijak nehrnu

mám koupenou háčkovací šňůru na šmodrchání košíků

a nic

jen tak na ní koukám a to je vše

tak budu doufat že mě to brzy přejdu

a zas najedu do normálu

3 komentáře:

  1. Very, tak už je na světě čápátko, ať se mu daří a brzy má i sourozence. Taky mám náladu pod psa, jsem na sluneční pohon a takové zamračené dny mě ničí. Potřebuju poséct zahradu, nedá se. Potřebuju umýt okna v dešti se to taky moc nedá, hned jak vykoukne sluníčko se do toho dám. Okurky mám na okně, už by chtěly ven, ale v noci je stále chladno. Až nebude pršet musí ven tak jak tak, už je dýl doma držet nemůžu. Venku je přikryju sklenkami a hotovo. Tak ať nám brzy zasvítí a máme chuť do práce ;-) Všechny vás zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je pěkný, jak se asi bude jmenovat, to musí jméno začínat taky na B, nebo ne? Taky jsem letos taková nijaká, ale má v tom určitě prsty počasí. Včera už jsem dala do skleníku okurky a dneska se chystám na rajčata. Hodně u toho vysazování letos váhám, to počasí je strašný. Okurky jsem zasadila do dolíků, aby jim nebyla velká zima, tak se dají lépe přikrýt a s rajčatama to musím udělat taky tak. Taky hlavně proto, abych sazeničky mohla později ještě přisypat zeminou. Před chvílí opět sprchlo a je zataženo. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru fakt nejsi sama, už jsme nastavený na sluníčko a ono nic, i když zrovinka ted u nás svítí a to je hned znát každá chvilka, čápátko to je takový holátko, stejně je to neskutečný a fajn takto pozorovat,
    na tvoje šmodrchání ze šnur se moc těším, mám taky doma už dlouho, asi čekaj až si nechám udělat dýnka, a pak mám nové macramé, to třeba do koupelny na košíky, ale ted dodělávám mikinku pro malou, přála si přesně podle ovečky Déčko, tak se snažím:)Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)