pondělí 1. března 2021

únor u nás

 co k únoru napsat

no známe i mnohem lepší měsíce

i když pár prima hezkých procházek se sluníčkem se nám povedlo

na druhou stranu je zas pravda

že díky tomu

že jsme na procházky nemohli

a byli jsem doma

tak mamina už máme velkou většinu daní hotovou

a bude tak mít v březnu víc času

a už víc jak dva týdne nesmíme nikam za hranice města

hned zkraje měsíce

jsme zaseli první semínka

a to paprik

dneska jsou už sic malé ale zdatné sazeničky

které už tenhle týden budeme rozsazovat do kelímků

taky se nám podařilo s panem truhlářem domluvit předběžný termín

na velkou akci na chatě

/ je to věc na kterou bychom sami nestačili/

a minulý týden jsem u nás pod oknem objevila první sněženky

umřela nám paní sousedka

/ale o tom chci pak taky napsat samostatně/

taťka byl v samém závěru měsíce na kontrole na neurologii a ok

poprvé v životě jsme si objednali boty 

/ botasky na jaro/

přes net

to víte

 předem jsme se nezkoušeli a tak bobky jsme z toho měli

hlavně taťka , ale všechny jsou ok tak hurá

a taky nám poštou přišly nové hadice k bazénu a filtraci


no a nakonec jsme rádi

že únor už je pryč


a že dneska už je prvního března

a to už je hodně nadějné

a sluníčko nám taky svítí a tak to je fajn

a vy taky mějte krásné pondělí a nejen to 

a zítra zas ahojda


5 komentářů:

  1. No ano, únor je pryč. Dneska svítím manželovi, měl by svátek a ten ponurý dopolední čas mě nijak netěšil, to bylo ještě víc stresující. No jsme jenom lidi a tak každý máme svůj čas vyměřený, ale je to někdy nespravedlivý. Raději otočit list. Tak dopoledne byla pořád mlha a po obědě se to krásně vyčasilo a bylo moc hezky. Sedla jsem si na zahradě na sluníčko a louskala jsem křížovku. Taky jsem se dneska zaregistrovala na očkování, tak jsem zvědavá kdy přijdu na řadu. K obědu jsem si udělala květák obalovaný v těstíčku, to mám ráda a ze zbytek těstíčka jsem si usmažila se zeleninou cibulí a drolky květáku 3 placičky. Mám i na zítřek, tak si vymyslím nějakou činnost. Mám tady noční košile asi 3, a nejsou nijak poškozený, ale už jsou mě malý, no rostu tak z nich asi ušiju klukům aspoň kalhoty k pyžamu, jestli zbyde i na vršek, to nevím. Aspoň by je beránek nepokadil, když se teď nedá nic koupit. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,u nás dneska svítilo sluníčko,ale byla zima stejně jsem venku vydržela do 6 hod.Já objednávám všechno oblečení i boty jedině přes net.Dnes mi syn jel vyzvednout balíček do zásilkovny objednala jsem nějakou velikonoční výzdobu tak příští týden si ji udělám asi to bude s velkým předstihem.Mějte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, já už se nějak nemůžu dočkat jara, pořád doufám, že se ten virus s teplem ztratí. Za měsíc už jsou Velikonoce a zřejmě budou jako loni bez koledníků. Já už se těším hlavně na ty čtyři dny volna, poslední dobou nějak nestíhám. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj veru.
    Krásné fotky,kačenky jsou hezké na rybníce.
    Mějte hezké dny mezi semínky a kelímky.. :-).Ruskou mám taky ráda,a občas si vzpomenu na ty úžasné chutě,třeba Eskyma a tak,a dala bych si...
    Pozdrav všem.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)