pátek 19. února 2021

konečně zas

 po víc jak dvou týdnech jsme byli dneska na procházce

moc toho na výběr nemáme

tím jak máme město zavřený

tak se nikam moc nedostaneme

a tak nám na procházku zbývají akorát horní pastviny

ale to neva

však i tam je moc hezky a i tam to máme rádi

neušli jsme toho tolik co jindy

ale zítra už to zas půjde určitě líp







 a k obědu jsme měli gulášovou polívku

a mamina udělala vdolky

masopust jsme sice prošvihli

ale i tak nám vdolky moc chutnaly




a to je dneska všechno

a vy se mějte moc prima 

a ahojda

a já jdu tvořit předjarní záhlaví

myslím

že už je na to ten správný čas 

4 komentáře:

  1. Verunko , mám velkou radost,už si tu zase ty, upovídná:)s prochajdou, výbornou baštou, vydařenými fotkami.
    Už jen lepší dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím a děkuju za hezké fotečky. Vdolečky se na mně krásně smějou, letos jsem ani koblihy nedělala, ale nakonec jsem upekla koláč s jabkama a půlku s tvarohem a posledníma višněma, to vše s drobenkou. On mě vždycky Martínek umluví, má to moc rád, hlavně když je drobenka. U nás nakonec bylo kolem poledne moc pěkně a sluníčko se snažilo. Otevřela jsem dveře na verandě a do chodby, aby ta zimní nepohoda vyběhla z baráku a pořádně jsem vyvětrala v kuchyni i v ložnici a v koupelně, to je potom vzdoušek, úplně mňam. Dneska jsem měla sekanou stočenou do rolky s náplní všeho dobrého a brambory s hruškovým kompotem a druhou půlku mletého budu mít na boloňskou majdu s těstovinama, asi špagetama. Takhle já to musím dělat, abych nejedla jedno jídlo moc dlouho. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, jsem taky ráda, že už jsi nazpátek a akční jako vždy. Myslela jsem na vás, když jsem sledovala zprávy a viďěla, jaká je na Trutnovsku situace. Já už se taky těším na jaro, koupila jsem si nějaké primulky na okno, ale mám tam ještě i vánoční hvězdu, sice už trochu opelichanou, ale je mě líto jí vyhodit. Krásný večer a ať už je jenom líp.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,krásné fotky.U nás to taky nevypadá moc dobře tak uvidíme jak to bude.Vdolečky jsem už dlouho nedělala tak mám inspiraci na příští týden.Dnes jsme měli zapečený těstoviny a v neděli budem mít kačenu se zelím už se na ní těším.Venku bylo nádherně tak po procházce jsem něco málo dělala na zahradě ani se mi nechtělo domů.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)