čtvrtek 18. února 2021

dejte mi

 prosím ještě čas

dneska jsem spala až skoro do dvanácti

a po obědě znova a to rovnou do půl čtvrté

jsem jak šípková Růženka

unavená a spavá


doma máme spoustu nových kytiček

jo jo

jaro už je v dohledu

však příští neděli už je posledního února

a od soboty má být den ode dne tepleji a tepleji

a tak už se doma všichni těšíme

ještě honem nabrat síly 

a zahradničení může začít

papriky už nám lezou

a semínek co čekají na vysetí máme doma taky hodně 

tak se mějte moc hezky

a dejte mi ještě prosím nějaký ten den odpočívání

jinak jsme všichni v pořádku

takťkovi se už taky pomalu vrací síla

a už mu to zas i chodí a i ruku už má zas silnější

a tak už se zas vše  vrací pomalu a jistě do normálu ♥






8 komentářů:

  1. Very, jsem ráda, že jste v pořádku, potěšilo mě, že si se ozvala, si hodná. Všechny vás zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško ahoj, děkuju a zdarvím taky všechny do Kožuškova

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko,krásné fotky kytiček.Jen odpočívej a naberte sílu.Moc všechny zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru,jen nabírejte síly,poslouchejte tělo si řekne,hlavně že jste v pořádku a at je každým dnem líp. Atka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj, jsme v pořádku a dnes jsme byli už i na procházce, mějte se všichni moc prima a ahojda

      Vymazat
  4. No hurá, už jste na dobré cestě a pak bude zase dobře, jen nabírejte sílu a bude brzy tepleji a tak se i příroda ukáže a bude líp. U nás je dneska zatím trošku podmrakem, ale město už vidím, ráno vidět nebylo. Jsem moc ráda, že jsi se ozvala a kytičky jsou moc hezký a voní i přes monitor. Sněhu je u nás zatím pořád dost, ale střechy už jsou kolem nás skoro holý a silnice taky. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Nazdar,nazdar,to jsem rada,ze zase pises a vkladas krasne fotecky.
    Uz jsme meli obavy co je s Vami.
    Takze covid Vas dohnal,mrcha jedna.
    Hlavne,ze to je lepsi a lepsi,moc zdravi preji vsem,moc !!!

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)