sobota 1. srpna 2020

to když místo

špinavých kolenou od focení v kleče
mám špinavý záda

včera ráno jsem seděla ještě v noční košili na houpačce
a prohlížela jsem si nebe
bylo neskutečně krásně modré
tak modrou už jsem dlouho neviděla
krásná podívaná to byla

a protože focení kytiček s nebem mám moc ráda
tak dlouho netrvalo
a už jsem ležela na zádech vedle záhonků a fotila









a ten motýlek na levanduli byla úplná náhoda
ostřila jsem si na právě na levanduli
a najednou tam byl motýl
tak sem to zmáčkla 
a mám hotam
škoda že není víc vidět
ale tak hodně mě zaskočil
a já měla strach
že mi ulítne
a tok proto není moc vidět

a dneska už máme srpen
strašně ten červenec utekl
a jak už je večer znát
že jsou kratší dny
dřív a dřív zapadající sluníčko
nás vyhání z verandy do chaty
protože chvíli poté co zapadne
nám tady pod lesem začíná padat chlad 



a vy mějte moc hezkou sobotu
a zítra zas ahojda


4 komentáře:

  1. Veru krásný nebeský fotky , kytičky se před ním krásně vyjímají a i ten motýlek je krásný, tam je síla okamžiku.
    Mějte hezký první srpnový den i celý víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru je potřeba se ušpinit že všech stran. Ale výsledek stojí za to, ty fotky jsou nádherné a motýl taky. Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru ahoj, no to já jsem schopná se kvůli fotce vyvalit leckde . děkuju a měj se prima

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)