středa 22. července 2020

Hovězí na žampionech s rýží

šíté z filcu 

tak mám ušitý další oběd do kuchyňky
dlouho jsem si lámala halvu s tím jak ušít rýži
a pak to najednou vymyslel taťka
prý ať ušiju rýži v kupičkách
a bylo to
jak jednoduché
jen prostě na to přijít 




tak tohle bych měla 

ale mám tu další oříšek
jak ušít polévku
to fakt teda nevím
a hlavu si s tím pěkně lámu

ale neflákám se
mezitím jsem už ušila 
i bramborové knedlíky se zelím a moravským vrabcem
ale to si ukážem až přespříště

dneska jsme byli v lese na houbách a na borůvkách
a tak o tom si napíšem zítra

a jistě jste si všimli
že už mám zas velké fotky
a tak jsem za to moc ráda
a jak na ty fotky mi poradila Libuška
které tímto  moc děkuju

a vy mějte dobrou noc a zítra zas ahojda 


Vaše Verunka

 

5 komentářů:

  1. Very, je fajn, že máš zase velké fotky, ale mě poradila Marijakes, taky jsem si nevěděla rady, tak dík patří hlavně jí :-) "Vaření" ti jde od ruky. Takový oběd mám ráda, dělám ho z vepř.kotlet. S rýži sis poradila perfektně, byla jsem zvědavá, jak to uděláš :-)Mějte se krásně, celá rodina a zdravím z Valašska :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru já jsem byla taky zvědavá, jak si poradíš s tou rýží a vidím, že ti taťka dobře poradil, vypadá to jako skutečné. Už máš docela pestrý jídelníček, jsem zvědavá na další menu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc vám obou děkuju a teď si fakt lámu hlavu, jak ušít nějakou polévku

      Vymazat
    2. Very, hnědé kolečko a na to našij kousky "zeleniny a brambor":-)

      Vymazat
    3. a bude bramboračka jak vyšitá, dobrý nápad, děkuju Libuško

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)