čtvrtek 14. května 2020

roste nám

budoucí guláš Smějící se

teda ona nám jak o závod roste cibule
bez které by žádný guláš něbyl gulášem Smějící se


a kromě něj nám roste i to ostatní








a zatímco borůvek budeme mít asi až až
všechny keříky máme úplně obsypané


tak akorát to teda vypadá
že ten mráz
co jsme tu pár rán měli
odnesla část jahod co zrovna kvetla Překvapený

a naše Baruška
tak ta jak byl ten velký vítr a hodně pršelo
tak ta takhle nevěřícně koukala z okna a bála se


a dneskašla mamina do galanterie
potřebovala jsem nakoupit nějakou přízi
a já do krámu vůbec nesmím
no a mamina nepochodila
mají totiž otevřeno jen v pondělí a ve středu
takže smůla

a vám přeju moc hezký večer
a budu doufat
že se mi to zveřejní
a chtěla jsem vám odpovedět do komentářů
a nejde mi to

tak všem co mi píšete
tak vám všem za to moc děkuju ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)