pondělí 17. února 2020

z venku

na procházky chodíme každý den
nehledě na to jaké je počasí Smějící se

v posledních dnech jsme si užili všeho
sněhu, deště , velkého větru a zimy
jen sluníčko ne a ne se ukázat
a tak když nám včera malinko posvítilo na cestu
tak to bylo radosti

tahle bříza mě zaujala už dávno
chodíme teť na druhou stranu
než co jsme chodili dřív
no a o téhle bříze vím asi tak dva týdny
je celá obrostlá chorošema - houbama
a ty jsem měla v plánu vám vyfotit pěkně se sluníčko
jenže to ne a ne mi k tomu pěkně posvítit

no a to se povedlo až včera
jenže smůla
jak foukal ten silný vítr
tak mi břízu zlomil vejpůl Mrkající

tak aspoň pár fotek z toho co z ní zbylo






a doma
tak to na nás vykukuje jaro odevšad odkud to je jde
žluté tulipány v obýváku nahradily červené a vlastně i zas žluté Smějící se



a naše Baruška
tak z ní se stal pěkný poobědový lenoch
vždycky po obědě spojeně zalehne na gauč
nechá se přikrýt
a takhle spokojeně si lebedí
teda vždycky jen do té chvíle
než co řekneme
že se jede na procházku
to pak je první u dveří
a už netrpělivě přešlapuje kdyže pojedeme Smějící se


a já vám teď už přeju hezký podvečer
a snad se zas brzy ozvu Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)