neděle 22. září 2019

tak jsem se rozhodla aneb pěkně od začátku

nejdřív jsem myslela
že to neudělám
ale pak mi zas bylo líto těch
co nemají Instagram
a žádné moje fotky z Itálie tak neviděly Smějící se

takže když už se stalo to co se stalo
a já fotky z Itálie mám jen v telefonu
a mám jich tam víc jak tisíc
tak vám je tady taky ukážu
jak už jsem psala
nekoukejte moc na kvalitu
přeci jen jsem to fotila telefonem
a né fanoušem Smějící se

a začneme teda pěkně od začátku
a to pátkem odpoledne

na cestu jsme byli pařičně vybaveni pravým českým provintem
a nejen teda jím
ake co si budem povídat
řízky na cestu
/ byť teda ty kuřecí/
jsou pro mě to nej Smějící se


pak už jen naložit vše do auta
a vyrážíme



letos jsme si cestu poprvé rozdělili na dvě části
nejdřív teda hlavně kvůli taťkovi
ale jak se nakonec ukázalo
vyhovovalo nám to tak všem
a bylo to pohodlnější Smějící se


takže už někd v červnu
naši našli přes net ubytování
u rakouských hranic
bylo to v rodinném penzionu
a moc moc se nám tam líbilo
všude bylo krásbě čisto a voňavo
apartmán byl krásně prostorný a ve všem pododlný
byla v něm i pračka se sušičkou, myčka na nádobí
a dokonce i základní potraviny Smějící se
a co se týkalo spaní
tak to nám šlo úplně samo
všude kolem byl absolutní klid
a paní domácí
moc příjemná a vstřícná paní Smějící se








no povím vám
že ráno jsme málem i zaspali
jak dobře se nám tam spalo Smějící se

ale před námi bylo to na co jsme se moc už těšili
a tak jsme se vadali na další cestu
abychom už pak navečer
mohli vidět to
co nám už hodně chybělo


a protože jsme s sebou měli i malou
a její radost ze všeho bylo naprosto spontální a napřekonatelná
a tak jsme všechnu tu radost prožívali ještě tak nějak mnohem víc Smějící se

a taťka
tak to je borec
cestu zvládnul úplně suprově a v pohodě nás tam dovezl

a vy mějte moc moc hezkou neděli
a brzy zas ahojda Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)