pondělí 29. října 2018

dneska jsme se vydali až

do Hradce
a to rovnou do nemocnice
s taťkou na plánovanou kontrolu po loňském zánětu mozkových blan s částečným ochrnutím
po kterém pak následovala operace srdíčka

a protože dnešní kontrola na neuroinfekci dopadla na jedničku
a ta minulá se srdíčkem taky byla úspěšná

tak oproti loňskému roku
kdy jsme v tuhle dobu měli starostí a strachu víc jak dost
jsme tak nějak pootevřeli vrátka pomalu přicházejícímu
a nejkrásnějšímu období roku Smějící se

a já už v tomhle duchu tvořím několik dnů

a jedním z toho co dělák jsou oříšky
ty už jsme takhle oplétla i předloni
a protože mě to tenkrát hodně bavilo
tak jsem se do toho pustila i letos
a baví mě to snad ještě víc jak tenkrát Smějící se





a v posledních dnech u nás doma hraje prim právě tahle písnička Smějící se

pobrukují si jí taťka i mamina
a nejraději si ji notují pěkně spolu

jen nechápu
jak ji mohl takhle někdo napsat
aniž by byl u nás doma
ony ty slova jsou úplně přesný ...... Smějící se



mějte mc krásný večer
a ahojda
a i vám přeju moc takových dnů jako byl ten náš dnešní ♥


a já jdu tvořit novou anketu
a protože mě to fakt už " chytá" tak bude předvánoční

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)