úterý 31. července 2018

opravdu ne

opravdu jsem se nezbláznila

ale co se dá dělat odpoledne a navečer v tomhle teple

načtená jsme už dost
a mám pocit
že i hlava mi jede jen to co musí Smějící se

vždycky když jdu s maminou večer pak na nákup do malého krámku
tak si cestou sbírám šišky
co už tam ve velké opadávají

a mamina na to
že to je fajn
že už jich máme tolik
a že si z nich pak uděláme tohle a tohle

a na zahradě už mám šišek taky dost
a tak když jsme dnes přemýšlela jak se zabavit
a přitom jsme našla i štěteček a bílou barvu bylo jasno

šišky dostali bílé okraje
a já vám aspoň malinko naznačím
co z nich bude Smějící se




taťka mi ze špalků nařeže úzké " koláče"
a já pak na ně nelepím nějaké takovéhle šičkové věnečko-svícny Smějící se


tak se mi mějte moc prima a ahojda


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)