neděle 25. června 2017

z neděle

že je léto v plném proudu
je už znát všude
i v chatě na stole
což se líbí i mě
miska s třešněma je tam chvílí co chvíli prázdná Smějící se


a protože je neděle a ta se u nás ctí tak trochu víc jak jiné dny
tak žádný nedělní oběd u nás není bez pořádného vývaru s domácíma nudlema
ten dnešní byl hovězí
a já na rozdíl od taťky ho mám bez " zelenýho"
to já nemusím Smějící se


a na hovězím si pochutnala i Barčí
a po té vylízala tu svoji mističku
šla spokojeně trávit do lehátka
tady ještě byla vzhůru
ale než co my jsme dojedli
tak už spala jak špalek Smějící se



jo a jen tak bokem
dneska se rozhodla vyčistit jezírko
a během chvíle z něj vykousala dobrou čtvtinu leknínů
ta asi aby dobře viděla na ty svoje ryby
holt je pěkně mazaná Úžasný


a teď se mrknem
co nám už pomalu na zahardě začalo dozrávat a co už se dá i bašit







a nakonec mám ještě pro vás mamčiny karafiátky


jen je škoda
že vám nemůžu poslat i tu jejich omamnou vůni Smějící se



mějte moc hezký večer
a ahojda

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)