pátek 21. dubna 2017

to jsem celá já

kdo mě zná
tak už se ani nediví

nejdřív nic
a pak všechno najednou Smějící se

a tak teď střídám v ruce jehlu s vyšíváním
a vzápětí se zas hrnu pro jutovej provázek a k němu pořádnej háček
a vyšívání tak střídám za šmodrchání

takže já se fakt neflákám
jen jsem musela pomáhat víc doma
ale mamina má dneškem všechn papíry hotový
a tak po čtyřem měsících ji nastane období normálního pracovního tempa
a pro mě to zanmená taky trochu pohov
a tak nejdýl zítra bych chtěla to provázkové šmodrchání dodělat a ukázat vám ho Smějící se
šmodchám dvě takové praktické věci
tak uvidíme jak to dopadne

a u nás je teďka už zataženo
ráno nám tu " pěkně " mrzlo
a teď to vypadá zas na sněžení
i když teda jsme měli doposavad štěstí
a sníh nám tu zatím žádný nenapadl
ale zima je pořád jak na Sibiři Úžasný

a vy se mi mějte moc hezky
a jen co něco dodělám
tak vám to ráda ukážu



zas mi zlobí vložení podpisu
tak snad vy ho uvidíte Smějící se
pro mě je pořád nějaký neviditelný

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)