pondělí 27. března 2017

všude je plno

té naší malé

i když oproti Barušce nebíčkový je vzrůstem a váhou sotva poloviční
tak na zahradě mám někdy pocit
že tam neběhá jen jedna
ale že jich tam lumpačí hnedle několik Smějící se

včera jsem ji chtěla vyfotit u jezírka
jak pacinou zkoušela sedíc o vodníka teplotu vody
marně
než jsem zaostřila a cvakla
tak už zas byla v tahu
tak aspoň ten vodník bez naší Barušky



a tady na mě vyplazovala jazyk
jako že ona vyhrála
a zdrhla mi ze záběru


tohle už jsme pomalu balili domů
taťka zamykál sklep
a Barušce dal za úkol hlídat batoh
no a tak hlídala


a tady
v poslední době má ráda jablíčko
teda ono ji stačí jedno dvě sousta a je spokojená
a tak když zjistila
že když jsme teda balili
a taťka si na cestu domů
vyndal z batohu jablíčko
tak ho takhe hlídala


mějte hezké pondělí


Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)