sobota 27. srpna 2016

žít

Dneska Vám napíšu já Radek.

Kdo chce tak nemusí číst, je to vlastně jen pár řádků o úplně obyčejných věcech, které se nedají koupit za žádné peníze
a které si teprve vlastně pořádně uvědomíte až když máte o ně strach.

Já se přiznám na rovinu, že ten strach jsem měl a to pořádně velký před třemi týdny.
Najednou jsem si ho uvědomil i když jsem si vždycky myslel, že to tak vnímám a tak to mám už dávno .
Ne, ne , ve chvíli kdy jsem byl bezmocný a nemohl jsem nic , tak mne naplno pohltil strach a to velký, samozřejmě ,
že o sebe, ale úplně nejvíc o ty moje nejmilejší co mám doma.

Vím co mám doma, tři největší poklady na světě co kdy jsem mohl a můžu mít.

A jak zázrakem, krátce na to hráli v rádiu tuhle písničku,
znám ji od mala, ale teprve teď v posledních dnech jsem naplno pochopil význam jejich slov.




Holky si doma trochu hrály, něco nakoupily, něco udělaly a my tak máme doma kolem sebe víc a víc srdíček, která mluví za všechno ♥ Ještě víc dělají ten náš domov tím pravým domovem, protože nám připomínají jeden druhého a to co pro sebe navzájem znamenáme .









A když se pak jen tak uprostřed řeči zmíníte, že máte chuť na štrůdl a ono dlouho netrvá a vy ho máte najednou před sebou i s hrnkem kafe, pohlazením a slovy mám Tě moc ráda, to je opravdu nad všechny poklady svět ♥


Fotila Verunka, já bych to takhle hezky ani náhodou neuměl .



s pokorou a láskou ♥

Radek

Žádné komentáře:

Okomentovat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)